Átkattintok a kategóriákra Átkattintok a kosárra Átkattintok a navigációra

Nem érdekelnek a kedvezmények és akciók, szeretném elrejteni a sávot.

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket amikkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk. Ha nem találna választ a kérdésére, forduljon az ügyfélszolágaltunkhoz

 

Mit keres?

 

 Vásárlás, kézbesítés

Milyen cipő- és ruhaméretet válasszak?

Hogy ha nem biztos a méretében, használja a mérettáblázatokat. 

Milyen kézbesítési módok közül választhatok?

  1. Magyar Posta
  2. Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft. 
  3. GLS
  4. Személyes átvétel budapesti üzletekben

 

Mennyit kell fizessek a kiszállításért?

 

Kézbesítés módja Szállítási költség 24 990 Ft-ig történő megrendelés esetén Szállítási költség 24 990 Ft feletti megrendelés esetén

GLS futárszolgálat

1450 Ft Ingyenes
Magyar Posta - házhoz szállítás 1450 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - Packeta Hungary Kft.

(csak apróbb termékek esetén)

990 Ft Ingyenes

Személyes átvétel - budapesti üzlet

Ingyenes Ingyenes

Az utánvét plusz költsége (személyes átvétel esetén is) 390 Ft.

 

Mikor kapom meg a terméket?

A reggel 8:00-ig beérkező rendeléseket még aznap át tudjuk adni a kézbesítőnek. Általában a kiszállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. A rendelés állapotát a link segítségével lehet követni, amelyet a rendelés összesítőjével együtt küldünk el emailben. A kézbesítés pontos dátumáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.

 

Hogyan lehetséges, hogy más összeget fizetek, mint amennyi a megrendelésemben szerepel?

Nagyobb megrendelések esetén előfordul, hogy a rendelést 2-3 csomagra felosztva küldjük ki. Amennyiben fizetéskor az utánvétet választotta, az összeget ez esetben szintén 2-3 részre osztjuk arányosan (tehát az összeg nincs összefüggésben az egyes dobozokban szereplő termékekkel). Bár az összes csomagot minden egyes esetben egyazon napon adjuk át a futárszolgálatnak, sajnos mégis előfordulhat, hogy azok nem pontosan ugyanazon a napon érkeznek meg.

 

Hogyan érvényesíthetem az akciós kupont?

 Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után azonnal levonódik az összeg. Többet az akciós kuponokról 

 

 

 Termék cseréje és visszaküldése

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 30 napon belül, akár indoklás nélkül is visszaküldheti - használat jelei nélkül. Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és küldje vissza a termék(ek)kel együtt. (Az eredeti csomagolásban, beleértve a címkét is.) 
Az árút a következő módokon küldheti vissza:

    • Személyesen - Fáradjon el az egyik üzletünkbe. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk a visszaküldési űrlap előzetes kitöltését.
    • Packeta Hungary Kft. (Csomagküldő.hu) - feladóhelyén keresztül (Ingyenes) 
      • A csomagon fel kell tüntetni az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu, valamint a könnyebb azonosítás érdekében kérem, küldje el nekünk emailben a csomag feladásakor kapott átvételi elismervényen lévő számot. Ezt az átvételi elismervényt kérem, őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig.
      • Csomagautomatát ne használjon a visszaküldéshez.
    • Postán - cím: Login Business Park, Packeta Hungary Kft ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11
      A csomagot adja fel a postán a fenti címre. Futárral ne küldje el erre a címre! A feladásról szóló postai igazolás másolatát kérjük küldje el emailben a rendelesek@4camping.hu címre, a visszaküldés okának rövid indoklásával és a bankszámlaszámmal amire szeretné, hogy visszautaljuk a termék árát. A csomag feladásának díja a Magyar Posta díjszabása alapján kerül megállapításra. 

A csomag megérkezéséről emailben értesíteni fogjuk, a pénzt legkésőbb a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk. (A csomagnak a magyarországi postacímről a prágai raktárunkba kell megérkeznie, ennek várható átfutási ideje 10 munkanap.)

A terméket csomagolja be papírba vagy dobozba vagy borítékba vagy csomagoló fóliába. NE ÍRJON RÁ SEMMIT AZ EREDETI CSOMAGOLÁSRA ÉS NE RAGASSZON RÁ SEMMIT! A termék, illetve annak eredeti csomagolása nem lehet sérült - ellenkező esetben ennek az ellenértéke levonásra kerül a visszatérítendő összegből. 

Mekkora csomagot küldhetek vissza a Packeta feladóhelyein keresztül?

      • Maximális súly: 5 kg
      • Maximális méret (oldalhossz): 70 cm
      • Maximális méret (az összes oldal együttvéve): 120 cm (pl.: 50×40×30 cm)
      • Minimális méret: 10 × 7 × 1 cm

Mi a teendő, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?

Csomagja más terméket tartalmazott, mint ami a megrendelésében szerepelt? Hiányzott valami vagy volt valami extra a csomagban? Írjon nekünk, mi kivizsgáljuk és megoldjuk a helyzetet. 

Mit tegyek ha a termék sérülten érkezett meg?

Az átvett csomag sérült árut tartalmazott? Értesítsen minket, és együtt megoldjuk a problémát.

Nem illik rám a méret, hogyan cserélhetem ki?

Logisztikai okokból, sajnos nincs mód a méret cseréjére, de amennyiben rossz a méret, a terméket az átvételtől számított 30 napon belül, indoklás nélkül visszaküldheti és rendelhet egy újat a megfelelő mérettel.

Ha visszaküldöm a terméket, mikor kapom vissza az árát?

Az összeget, miután visszaérkezett hozzánk a termék, 14 napon belül visszautaljuk.

 

 Üzletek, felpróbálási lehetőség

Van „x” vagy „y” termék raktáron?

A termékválaszték széles skálája miatt a legtöbb termék csak a központi raktárból érhető el. Először meg kell rendelnie az árut a weboldalon keresztül. Egyszerre több terméket is rendelhet, hogy azokat össze tudja hasonlítani és fel tudja próbálni, majd a helyszínen dönthet a vásárlásról.

Mikor érkezik meg a megrendelt áru a boltba?

Az áruk általában 2 munkanapon belül megérkeznek az üzletbe. Erről SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt, hogy az áru készen áll az átvételre.

Megrendelhetek több méretet és felpróbálhatom a termékeket a boltban?

Igen. Minden üzletben van próbafülke. Az árut elég akkor kifizetni, ha azt felpróbálta és továbbra is szándékában áll azt megvenni.

Mi történik, ha nem tetszik a boltba rendelt áru?

Az üzletekbe rendelt árut csak a felpróbálás után kell kifizetie. Ha később gondolja meg magát, a nem használt árut eredeti csomagolásban és címkével ellátva 30 napon belül visszaküldheti.

Mennyi ideig fog várni rám a rendelés az üzletben?

A megrendelés átvételére 3 munkanap áll rendelkezésére. Ha nem tudja átvenni az árut, kérjük, hívja fel az üzletet, és egyeztessen egy későbbi átvételi időpontot.

Parkolhatok az üzletnél?

A parkolási lehetőségeket az üzletek oldalán található térképre kattintva tekintheti meg. 

Fizethetek kártyával?

Igen, minden üzletünkben fizethet kártyával.

 

 Reklamáció

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?

Az igénylés felgyorsítása érdekében mindenképpen töltse ki a reklamációs űrlapot, melynek során egy reklamációs számot generál a rendszer. 

A reklamáció elrendezéséhez a reklamált árut az összes alkatrészével, a számla másolatával, és a reklamációs űrlappal (vagy annak számával) együtt a következő módokon küldheti vissza: 

      • Személyesen a budapesti üzleteink valamelyikében (Teréz krt., Fehérvári út)
      • A Packeta visszaküldő pontjain keresztül (Csomagküldő) - Ingyenes
        A csomagon fel kell tüntetni az azonosítónkat: ID: 96704144 - 4camping.hu. 
        A könnyebb azonosítás érdekében kérem, küldje el nekünk emailben a csomag feladásakor kapott átvételi elismervényen lévő számot. Ezt az átvételi elismervényt őrizze meg a csomag webáruházunkba történő kézbesítéséig.
      • Postán a következő címre: Login Business Park ID: 96704144 - 4camping.hu, 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2/11. A postaköltség ez esetben Önt terheli. 

Hogyan zajlik le egy reklamáció?

Amikor beérkezik hozzánk egy panasz, készítünk egy panasz naplót ahová pontosan felvezetünk minden információt (mikor érkezett be hozzánk a panasz, az áru pontos megnevezése, valamint, hogy milyen megoldást szeretne tőlünk kérni). Ezután a termékkel kapcsolatos reklamációt a gyártóval közösen felülvizsgáljuk. Erre a törvény maximum 30 napot biztosít számunkra, de igyekszünk minél hamarabb döntést hozni. A panasz előrehaladásáról folyamatosan tájékoztatást kap tőlünk.

Az egész sátrat kell, vagy elég csak a törött sátorrudat visszaküldenem?

Elvileg elég a sátorrúd, de abban az esetben, ha a reklamációnak helyet adunk, utána kell küldeni az egész sátrat. Ezért azt ajánljuk, hogy panasztételkor mindig az egész terméket (beleértve minden alkatrészt is) küldjenek vissza.

Hol kaphatok tájékoztatást a reklamációmmal kapcsolatban?

Írjon az reklamacio@4camping.hu email címre.

 

  Kedvezménykódok és ajándékutalványok

Hol tudom érvényesíteni az akciós kuponom?

Az akciós kupont a kosár megtekintésekor tudja érvényesíteni az oldal alján (www.4camping.hu/kosar). A gomb megnyomása után az összeg azonnal levonásra kerül.

Hogyan juthatok akciós kódhoz?

A jelenleg érvényes kedvezménykódok áttekintéséhez látogasson el az Extra kedvezmények oldalra.

Használhatok egyszerre több kedvezményes kódot is?

Sajnos nem. Minden rendelésnél csak egy kedvezményes kód használható fel.

Használhatok egyszerre több ajándékutalványt?

Igen, egyszerűen írja be a kódokat egyenként a kedvezménykód mezőbe.

Használhatok kedvezményes kódot ajándékutalvány vásárlásához?

Sajnos nem, a kedvezménykódok nem alkalmazhatók fizetőeszközként az ajándékutalványok vásárlására a pénz helyett.

Lehetséges az ajándékutalvány és kedvezménykód kombinálása?

Igen, a megrendelésében szereplő ajándékutalványok mellet felhasználhat még egy akciós kupont is. A kódokat egyenként kell megadni a kedvezménykód mezőben.

Nem működik a kuponom. Mit tegyek?

Ellenőrizze, hogy biztosan jól írta-e be a kupont, illetve, hogy nem járt-e le. Ha minden rendben van és továbbra sem működik a kupon, kérjük írjon nekünk az rendelesek@4camping.hu email címre.

Mikor kapom meg a kedvezményes kupont az első vásárlásomhoz?

A megadott email címre a kupon automatikusan kiküldésre kerül. 5 percen belül meg kell, hogy érkezzen. Amennyiben nem látja az emailt, keressen rá a kéretlen üzenetek között.