ForCamping s.r.o.

Felhasználói szekció

Bejelentkezés

Kosár

A kosara üres

Hydro Flask 8 oz Insulated Food Jar

Ételtermosz

Súly:
263 g
Méretek:
9,27 x 8,64 cm
Edény űrtartalma:
237 ml
Válassza ki a termék típusát

Elérhetőség

Utolsó darab
Mikor kapom meg a terméket?

Eredeti ár

14 029 Ft
A termék piaci bevezető árából számított kedvezmény

Kedvezmény

-10 %

12 630 Ft

A kedvezménykód megszerzéséhez elegendő regisztrálni. 11 367 Ft a 4camping eXtra tagoknak Kód kérése
  • Már holnap Önnél lehet A raktáron lévő termékeket azonnal feladjuk
  • Próbálja ki az üzletben Rendeljen több változatot az üzletbe, és próbálja fel!
  • Ország boltja - I. helyezet Vásárlóink majd 99%-a ajánl minket

Fényképek

  • -10 %

Fényképek

Termékleírás

A Hydro Flask Insulated Food Jar 8 oz 236 ml űrtartalommal rendelkezik, és ideális hőmérsékleten tartja ételeit, bárhová is viszik utazásai. A termosz könnyen nyitható, széles nyakának köszönhetően kényelmesen fogyaszthatja kedvenc ételeit, legyen szó forró levesről, jéghideg gyümölcsről vagy fagylaltról.

Az étel csomagolására való tekintet nélkül a termosz mindenkor szorosan zárva marad, és az étel nem fog kifolyni. A tartós rozsdamentes acél és a speciális szabadalmaztatott porfestéses bevonat kevésbé finom használatnak is ellenáll, nem csúszik ki a kézből.

A Hydro Flask Insulated Food Jar fő előnyei:

  • a TempShield™ hőszigetelés melegen vagy hidegen tartja az ételt
  • duplafalú konstrukció
  • kiválóan tömítő kupak
  • a kiváló kialakítás alkalmas az útközbeni étkezéshez
  • rozsdamentes acél
  • szabadalmaztatott porfestéses bevonat, karcálló
  • érdes felület a biztonságos fogásért
  • tartós szerkezet rozsdamentes acélból, 18/8 Pro-Grade
  • BPA és ftalát mentes

A Hydro Flask Insulated Food Jar bemutatása:

Paraméterek
Márka
Hydro Flask
Súly
263 g
Méretek
9,27 x 8,64 cm
Edény űrtartalma
237 ml
Anyag
Rozsdamentes acél
Szín
fekete
Gyártó színmegnevezése
blackberry
Garancia
24 hónap
Termékkód
EAN kódszám
A gyártóról

A Hydro Flask székhelye Bend, Oregon (USA nyugati része), ahol a 2009-ben alakult cég az első teljesen szigetelt kulacsot megalkotta. 2011-re már 1 millió darabot értékesítettek. Aztán a sörpiac felé fordultak és elkészítették az első szigetelt sörös kancsót (ún. growler-t). És azóta nem álltak meg.

Most több mint 100 terméket kínálnak négy kategóriában: hidratáló, kávé, sör és étel.

További információ a gyártóról

További alternatívák