Az Outwell Wolfburg 450 Air felfújható szerkezetével, széles panorámás bejáratával és három oldalsó bejáratával könnyen rögzíthető lakóautójához.
Termékleírás
Köztudott, hogy Európa legnagyobb túrázói között vannak a Dánok, valamint a Benelux államok lakói. Így tehát nincs is min csodálkozni, hogy ebben a kempingező-sátrazó közegben alakult meg az a társaság, akiknek sikerült lerombolniuk a táborozás ridegségéről és kényelmetlenségéről alkotott mítoszokat. Egyik sátruknál se kell legörnyedve belépni és mindegyik hálózsákjuknál úgy fogjuk érezni magunkat, akárcsak otthon a takaró alatt. Nincs másik cég, aki hasonló kényelmet tudna kínálni.
A Wolfburg 450 Air egy tágas sátor a dán Outwell márka Air Cruising kollekciójából. A Rigid Air System felfújható szerkezet különálló légkamrákból áll. Minden kamrának saját szelepe van, aminek köszönhetően könnyen felfújható vagy sérülés esetén kicserélhető. A trópusi anyag vízálló poliészter Outtex® 4000 Select anyagból készült, ragasztott varratokkal és UPF 30+ UV védelemmel. A speciálisan ragasztott polietilén bélés megvéd a nedvességtől és a talajból érkező hidegtől.
A szúnyoghálóval ellátott, akadálymentes panoráma bejárat lehetővé teszi, hogy a sátorba akadályok nélkül léphessen be, és a négy cipzárnak köszönhetően tetszés szerint nyitható. A bejáratot egy előtető fedi, amely megakadályozza, hogy a víz befusson a sátorba. A sátornak van egy szúnyoghálóval ellátott oldalsó bejárata is. A könnyű tető a széles, sötétített ablakokkal együtt kellően megvilágítja a belső teret, miközben véd a közvetlen napfény és az UV-sugarak ellen. A nagyobb magánélet érdekében egyszerűen rögzítse a függöny cipzárjait a kívánt magasságba. A sátorba két oldalsó bejáraton keresztül is be lehet jutni , amelyek a levehető Link Access Zone-ba vezetnek. Ez a zóna összeköti az autót az előkertekkel, és a kivehető padlószőnyegnek köszönhetően segít tisztán tartani a környezetet, valamint kiküszöböli a huzatot.
A sátor önálló, és az autóhoz való csatlakoztatása a Dual Beading rendszernek köszönhetően történik, amely két egymásra varrt cédrusvég (5 és 7 mm). 5,7 és 9 mm-es cédruscsíkokhoz illeszkedik. Másik csatlakozási lehetőségként választhatja a csatlakozóhüvely oldalára varrt kábeleket. Ezeket vagy az autó mögött rögzítse (ha van hely), vagy a hüvely egy részét dobja át az autó tetején, és a kábeleket a földbe ékelje mögötte.
Belül van egy fedett bemenet a hosszabbító tápkábelek számára, hogy lámpát csatlakoztathasson vagy mobiltelefont tölthessen. A sátor ragasztott cipzárakkal, OWS System Force 10 szélvédelmi rendszerrel vagy Storm Guyline viharhevederekkel rendelkezik. AHooktrack rendszer lehetővé teszi könnyű tárgyak, kábelek és lámpák rögzítését az előre elkészített "sínekre" (teherbírás 1,5 kg-ig). Újdonság az ONS világítási rendszer előkészítése ( itt vásárolhatja meg). A sátor a mellékelt kézi pumpával fújható fel. A sátor rövid távolságokra történő egyszerű szállítására a zárt, kompressziós hevederekkel ellátott szállítótáska szolgál.
Az elősátor felépítése a megszokottal ellentétes módon történik - először felállítja a sátrat, majd rögzíti magát a rögzítést. Ez különálló, nem a sátor fix része, így választhatóan jobbról vagy balról is megközelíthető a sátor. Teljesen leválasztható, és a sátorral együtt is utazhat.
A felhasznált funkciókról és technológiákról bővebb információt a sátorgyűjteményről szóló cikkben talál Air Cruising kollekció.
Fő tulajdonságok:
a szállítás előtt
ridig Air System kialakítás - külön légkamrák
széles panoráma bejárat négy cipzárral - különböző nyitási módok
3 oldalsó bejárat (1 a sátorba és 2 a Link Access Zone-ba)
RAZ - Removable Link Access Zone 2 oldalsó bejárattal
a járműhöz való csatlakozás 5 vagy 7 mm-es cédrus sínnel (vagy 9 mm-es sínnel) vagy kábelekkel
változóan levehető rögzítő rész, a sátor jobb és bal oldalról is rögzíthető
A laminált, azaz üvegszálas anyag (fiberglass) a legolcsóbb és legelterjedtebb anyag, amelynek tartóssága alacsony (nem kedvez neki a gyakori kezelés) és magasabb a súlya. A Durawrap/Duraflex/Wrapflex egy továbbfejlesztett üvegszálas anyag, de lényegesen erősebb, a felületén jól látható rombusz alakú keresztcsíkozással. A duralumínium rudakat leginkább ultrakönnyű sátrakban használják, fő előnye az alacsony súly és a hosszú élettartam. Az acélszerkezetek lakósátrakhoz és sátortetőkhöz alkalmasak, nagy tartóssággal, teherbírással, de magasabb súllyal is rendelkeznek. A karbon/kevlar az abszolút legkönnyebb anyag, a rudak a világon csak néhány expedíciós sátorgyártó kiegészítő kínálatában találhatók meg. A trekking póznák/lavinafelszerelések nem hagyományos kialakításúak, de egy éjszakai sátorozáshoz teljesen elegendőek, előnyük a kisebb összsúly.
üvegszálas (fiberglass)
/
felfújható
Külső sátor víznyomásállósága
Külső sátor = kétrétegű/duplafalú sátor külső rétege
Víznyomásállóság = hány mm vízoszlop nyomásnak áll ellen az anyag anélkül, hogy beázna
4000 mm
Sátoralj anyaga
Polyethylen
Külső sátor anyaga
Polyester
Sátor mérete
310 x 450 x 215 cm
Sátor magassága
215 cm
Csomagméret
80 x 48 x 48 cm
Bejáratok száma
Az 1-2 fős sátrakhoz elegendő egy bejárat, az ilyen sátor könnyebb és alkalmasabb lesz túrázásra és expedíciókra. A 2 vagy több személyre szánt sátrakat érdemes több bejárattal választani. A több bejárat jobb szellőzést, kényelmesebb kijutást biztosít a sátorból, de nagyobb súlyt is eredményez.
Az autóban való alvás bizonyos helyzetekben praktikus, máskor viszont szükségszerű. Egy hosszú nyaraláson vagy utazáson kikapcsolódást hoz, sőt, egyesek számára életforma. Egy kis előkészítéssel és a megfelelő felszereléssel biztonságossá és kényelmessé teheted a kocsiban töltött pihenést.
Van egy klasszikus vagy átalakított furgonod, és szeretnél hozzá egy elősátrat? Ezt a cikket azoknak írtuk, akik furgonjukat valamilyen módon bővítenék egy elősátorral. Oldalról és hátulról egyaránt.